Tuesday 31 May 2011

AZWAN ALI, TOLONG RESPECT SME ELF!

aku x dpt terima si pondan ni kutuk aku n elf2 dr seluruh dunia.. dia ckp kami "ANJING" ,.. kau tu ape pondan? hanjing gay? asal ko x puas hati dgn suju? suju ada buat salah kt kau?  n ape masalah kau klo kami minat kpop, npe kau sampai ckp kami ni anjing hanya sebab kami minat kpop, kau tu dh la tua ! sial ! g mampos! menyemak kau hidup di dunia, dulu aku xde benci dgn kau sgt, tp skrg mmg aku benci gila dgn kau la sial,.. bangang... dh pegi mekah , then ckp dh insaf, tp aku tgk kau x insaf2 lg pun.. ape halnye bro????? kau pun ade kutuk org melayu anjing, kau tu ape? negro? india? boleh blah la kau siall .. baaabb****


ini yg mak nyah tu kutuk









1 comment:

  1. heee~ orang TUA mmg mcm tu...CENDOL betull..
    heee~
    anyway...nice blog dude~ ! =D

    ReplyDelete